Lukijat

maanantai 23. huhtikuuta 2012

Finaalin kuvasatoa

Kukkaistyttö-finaali oli lauantaina. Kirkkain kruunu (tai tässä tapauksessa seppele) meni tytölle nro 2, eli Ullalle. Onnea siis hänelle! Sain kuitenkin palautetta, että olin finalisteista kaikkein valovoimaisin ja karismaattisin. Asemaani tosin huononsi vajavainen pituuteni ja se, etten ole paljasjalkainen tamperelainen. (Seuraava video todistaa sen, etten vain tuntenut oloani kääpiöksi, vaan myös näytin siltä;D)

Lyhyet kastuu sateessa myöhemmin, lälläspöö!
Mä sidoin tällaisen kimpun^^
Nämä eivät siis olleet varsinaisesta finaalista, vaan sitä edeltävältä viikolta puutarhamessuilta.

Mutta sitten itse finaalikuviin. Ensiksi meillä oli arkiasukierros ja sen jälkeen esittelimme juhla-asuja. Ja vaatteitahan emme saaneet itse valita. Jos joku muuten ihmettelee miksi näytän suorastaan turpiinsaaneelta, niin syy on siinä, että meidät meikattiin mun mittapuulla voimakkaasti (mulla on yleensä korkeintaan vaan jotain ripsaria, mutta meille laitettiin rajaukset ja luomiväriäkin). Tosin meikkaajan mukaan kyseessä oli luonnollinen meikki...

Laastari jalassa catwalkilla [x]


Mekko oli kiva, mutta vähän liian suuri vyötäröltä :/



"Tällä kertaa ei tullut mantelia, mutta jotain muuta hyvää on tulossa. Tiedän, koska olen pohojalainen noita." Mummo finaalin jälkeen :DDDD

Ja vaarin kommentti: "Sun olis pitänyt käydä plastiikkakirurgilla laittamassa lisäpituutta itseesi, niin olis ollut päivänselvä voitto!" :DDDDD

Mutta olen joka tapauksessa iloinen Ullan puolesta, ja hän tulee varmasti hoitamaan Kukkaistytön tehtävät loistavasti! Mun täytyy nyt vaan alkaa kehitellä ensi kesälle jotain muuta jännää. Eniten kaipaan teatteria ja näyttelemistä, mutta tuskimpa enää ensi kesäksi pääsee tekemään yhtään mitään.:/ Mutta täälläkin tiedoksi, että jos joku tarvitsee johonkin näyttelijää, niin minä olen innokas, innokkaampi ja innokkain!

Ja loppuun pienet angstit: Miksi Blogger on tyhmä ja poistelee itsestään mun postauksia?!?! :( Mun edellinen päivityskin on hävinnyt kuin tuhka tuuleen!
Ja aiaiai. On se mukavaa, kun sellainen yli 100 kg random känniääliöäijä kaatui viime yönä päälleni ollessani töissä. :_; Ja ei voinut edes pyytää anteeksi! Auts, kipeä mustelma muistona.

Mutta nyt taidan mennä saunaan ja mietiskelemään. Mukavaa alkuviikkoa kaikille!^^

2 kommenttia:

Cheer my day up - leave a comment! ^.^